Werken in Australië - Reisverslagen van Sanne ten Broeke - WaarBenJij.nu Werken in Australië - Reisverslagen van Sanne ten Broeke - WaarBenJij.nu
Werken in Australië

Vanaf eind februari ga ik voor drie maanden naar de universiteit van
Melbourne om daar meer te leren over statistiek en om een deel van mijn promotie onderzoek te doen. Daarna ga ik samen met Leon 3 weken reizen door Australië en tot slot reis ik dan nog naar Sao Paulo, Brazilië om daar op een congres een deel van mijn onderzoek te presenteren.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2015

No worries!

08 Maart 2015

All by my sehelf!

01 Maart 2015

Four seasons in one day!

28 Februari 2015

Wij zijn in Melbourne!
Sanne

Actief sinds 28 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2890

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 23 Juni 2015

Werken in Australië

Landen bezocht: